• Zaalvoetbalcompetitie vrijdag en zaterdag Toernooihal Creil

Beste voetballiefhebbers,

Zoals ieder seizoen het geval is gaan we ook deze winter weer de zaal in. In de Toernooihal in Creil zullen de pupillen uit Bant, Creil, Espel, Nagele, Rutten en Tollebeek het tegen elkaar opnemen. Dit jaar neemt VV Nagele de organisatie op zich. Vanzelfsprekend hebben wij geprobeerd een indeling en speelschema in elkaar te zetten dat zoveel mogelijk tegemoet komt aan ieders wensen.

De speeltijd per wedstrijd bedraagt 19 minuten en voor de JO7 10 minuten. Dat is relatief kort maar we hebben ervoor gezorgd dat iedereen meerdere wedstrijden per zaterdag spelen kan. Het is de verantwoordelijkheid van de dienst hebbende vereniging dat de wedstrijden op tijd beginnen. Het is namelijk zo dat de beheerders van de Toernooihal te maken hebben met een drukbezet schema, wij zijn uiteraard niet de enigen die gebruik maken van deze schitterende accommodatie.

Het is de bedoeling dat de zaaldienst de wedstrijduitslagen mailt naar VV Nagele. (jc@vvnagele.nl) VV Nagele zorgt voor het bijhouden van de standen, die vervolgens weer naar iedereen worden gemaild. Op deze manier kan de volgende vereniging die zaaldienst heeft er voor zorgen dat er een actuele stand aan de muur hangt.

Wij wensen iedereen veel succes en een sportieve zaalcompetitie toe!!