• Voor de 4e jaar op rij speelt Tollebeek 1 nacompetitie.

• Ook dit jaar mag Tollebeek 1 weer spelen in de nacompetitie, Waar vorig jaar nog gespeeld moest worden om degradatie te voorkomen mag het dit jaar proberen om te promoveren naar de 3e klasse. De 2 seizoenen daarvoor mocht het ook al spelen voor promotie maar lukte dit tot 2 keer net niet.

De eerste wedstrijd zal gespeeld worden thuis tegen de nummer 12 van de 3e klasse TOP '63 uit Oppenhuizen, een oude bekende voor Tollebeek omdat dit team vorig jaar kampioen is geworden in de competitie van Tollebeek. Weet Tollebeek deze wedstrijd te winnen zal het zaterdag 9 juni nog een thuiswedstrijd spelen tegen de winnaar van de wedstrijd Waskemeer - Bolsward. Bij winst is de promotie naar de 3e klasse een feit.

Wij hopen dat u Tollebeek met velen komt aanmoedigen, om zo samen de promotie naar de 3e klasse waar te maken.