• Download hem nu!

De nieuwe Voetbal.nl app is sinds de zomer van 2017 beschikbaar. Download hem nu en stel je account in met het emailadres waarmee je bij VV Tollebeek  bent ingeschreven in de ledenadministratie. Op deze wijze krijg je relevante informatie over je eigen team(s), voorkeurstaken, trainingen, evenementen, vergaderingen en bijeenkomsten. Ook binnen je team kun je zaken als aanwezigheid en auto indeling met elkaar delen. Super handig om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen je team en VV Tollebeek afspeelt.

Tevens kan je hier je zichtbaarheid instellen voor op de website en voetbal app. Er zijn 3 mogelijkheden; normaal, beperkt en afgeschermd. Bij normaal is je naam en foto zichtbaar, bij beperkt is alleen de naam zichtbaar en bij afgeschermd is je naam en foto niet zichtbaar.

De foto kan worden gewijzigd t/m 31 oktober, tip; maak een foto in je VV tenue. Een aktiefoto is niet toegestaan. Je gezicht moet duidelijk zichtbaar zijn, dit is de officiele KNVB Spelerspas.

• Account instellen

Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen.

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het emailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het emailadres gebruikt waarmee je bij VV Tollebeek in de ledenadministratie bekend bent.

Hoe weet ik met welk emailadres ik bekend ben bij VV Tollebeek? Het adres waarop je doorgaans de mailtjes van VV Tollebeek ontvangt is het adres waarmee je bij VV Tollebeek bekend bent. Mail sturen naar de ledenadministratie van VV Tollebeek.

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij VV Tollebeek bekend bent.

3. Je hebt een bestaand account bij Voetbal.nl waarvan je de inloggegevens niet meer weet en daarmee het aanmaken van een nieuw account belemmert. Neem even contact op met het media team, email adres is media@vvtollebeek.nl

4. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.

• Meerdere kinderen bij VV Tollebeek?

Heb je meerdere kinderen bij VV Tollebeek en is je emailadres gekoppeld aan meerdere leden van VV Tollebeek? Geen probleem! Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk persoon je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen voor "persoon kiezen".

Hebben kinderen, ouder 1 en ouder 2 allemaal eigen email adressen, dan kunnen deze worden doorgegeven, zodat iedereen zijn eigen voetbal.nl inlog heeft.

Ouders van kinderen t/m 15 jaar kunnen alleen de foto en zichtbaarheid van hun kinderen aanpassen.

Zichtbaarheid en foto kan worden aangepast via Instellingen - Mijn Kinderen. Klik op de naam van het kind - hierna kan de spelersfoto en zichtbaarheid worden gewijzigd.