• Wedstrijdverslag zaterdag 8 september ā€™18

JO11-1 had vandaag hun 2e bekerwedstrijd uit tegen Nagele JO11-1, de wedstrijd begon vroeg om 09.00 uur, het was droog, af en toe een zonnetje erbij. De jongens hadden er veel zin in, dat was goed te zien. Er werd direct goed gevoetbald, alles wat ze in de afgelopen trainingen hebben geleerd van hun trainer Lesley werd nu goed toegepast. De jongens bouwde goed op van achter en speelde goed over. De 1e helft werd er al 6x gescoord door Tollebeek, een goals kwam uit een corner die Thomas nam, de bal kwam mooi hoog, Matthias stond bij 2e paal die de bal mooi inkopte. De doelpunten makers in de 1e helft waren Maarten 2x, Mathias 2x, Thomas, Patrick. Na een korte pauze begon de 2e helft, Tollebeek zwakte niet af en ging gelijk door met aanval zodat Maarten gelijk kon scoren. Even later mocht Thomas weer een corner nemen, tegenwoordig mag je bal dribbelen en dan gelijk schieten of voorgeven, Thomas dribbelde kort en schoot toen direct in de goal 0-8, prachtig afstand schot. Nagele kwam af en toe aan de bal, maar Kaj en Jan waren samen sterk aan het verdedigen en konden elke keer een nieuwe aanval goed opbouwen. Bij de volgende aanval schoot Arie de bal laag hard in de linkerkant van de goal, onhoudbaar voor de keeper van Nagele, even later was het alweer 0-10 door Patrick. Daarna kon Patrick nog een keer scoren, maar de keeper had een mooi duik, hij pakte deze bal. Bij de volgende aanval kwam de bal in het 16 meter gebied, 2 spelers probeerde al te scoren maar het lukte niet, totdat Arie de bal voor zā€™n voet kreeg, deze werd weer hard ingeschoten, 0-11. Thomas had daarna ook nog afstandsschot, maar daar was weer de keeper. Mathias dribbelde met de bal vanaf de zijlijn en schoot de bal in het doel, 0-12. Daarna had Rick nog een erg leuk hakballetje, maar deze ging net mis. In de slotfase brak Nagele nog een keer door, maar daar was Kaj en Keeper Bram, Bram kwam goed uit zijn doel, zodat de speler van Nagele miste. Arie maakte er nog 0-13 van en daarna gaf Rick nog een goede assist aan Matthias zodat hij de laatste doelpunt kon maken. Het was een wedstrijd met veel doelpunten, de jongens van Tollebeek hadden 1e en 2e helft goed gespeeld.

Volgende Week komt Flevo Boys JO11-3 op bezoek, dit wordt de 3e bekerwedstrijd, als Tollebeek deze wedstrijd wint dan zijn ze door naar de volgende bekerronde, het beloofd een spannende wedstrijd te worden. De wedstrijd begint om 09.00 uur, komen jullie ook kijken?