• Er komt een sportplaatjesactie in samenwerking met de Supermarkt Attent.

Het is de bedoeling dat 15 september a.s. alle spelende leden, trainers, leiders en commissies op de foto gezet worden. We gaan er vanuit dat iedereen hiermee akkoord gaat, maar om hier zeker van te zijn hebben we je handtekening nodig. Leden die 18 jaar en ouder zijn, moeten zelf hun handtekening voor akkoord te zetten. Een ouder of verzorger dient te tekenen voor iedereen die jonger is dan 18 jaar.

Per mail, via de leider, krijgen alle leden en vrijwilligers een  portretverklaring , die dus door iedereen getekend dient te worden en voor 13 september a.s. ingeleverd worden in de kantine of op Smelleken 1. Graag hier aan houden, anders kun je niet op de foto. De planning en de portretverklaring kunt u ook downloaden onderaan dit bericht. Je kunt vanaf vandaag ook portretverklaringen in de kantine ophalen.

ZORG DAT JE DIT DUS ONDERTEKEND EN INLEVERD EN ZET 15 SEPTEMBER IN JE AGENDA.

NIET TEKENEN OF NIET AANWEZIG IS NIET OP DE FOTO EN DUS NIET IN HET ALBUM!

VOETBAL.NL APP

Tevens is Jacobina Hoekstra namens het mediateam van VV Tollebeek zaterdagochtend 15 september aanwezig in de kantine of bestuurskamer voor vragen betreft de Voetbal.nl app. Iedereen kan de voetbal.nl installeren en zijn eigen zichtbaarheid aanpassen, onze website is gekoppeld aan de voetbal.nl app. Wanneer de app niet is geinstalleerd, dan staat de naam standaard op afgeschermd op onze website & voetbal app. Meer info zie onze website, tabblad wedstrijdzaken - voetbal app.

• Download Planningsschema

• Download portretverklaring