• Welkom op de nieuwe website van VV Tollebeek. Deze website is een van de verbeteringen die het nieuw opgerichte mediateam voor U gaat verzorgen. In de kantine heeft U al kennis kunnen maken met Tollebeek club tv en ook is onze club via de voetbal.nl app bereikbaar op uw mobiele telefoon. Ook zijn we actief op Facebook en Twitter.

De website is nog niet helemaal af, maar wat er nog mist wordt zo spoedig mogelijk aangevuld. Tot die tijd kunt U de missende informatie nog ophalen op onze oude website. Deze blijft bereikbaar tot de nieuwe site helemaal klaar is.

U kunt de oude informatie vinden op Http://www.vvtollebeek.nl/portaal/

Graag zijn wij benieuwd naar uw reacties en verbeterpunten. Deze kunt U mailen naar media@vvtollebeek.nl

Het Mediateam VV Tollebeek wenst U veel plezier bij het bekijken van onze media.