• 4 wedstrijden gespeeld bij VV Nagele:

Zaterdagochtend 24 november, het is nog koud als we met zeven spelers het veld oplopen om in te spelen. Jaap geeft de opstelling door voor de eerste wedstrijd tegen Tonego. We beginnen met de eerste wedstrijd om 9.15 uur. Tonego heeft een eerste snelle aanval en scoort. Er wordt fanatiek gevoetbald en na 5 minuten en een paar aanvallen zijn de wangetjes rood van inspanning. Halverwege de wedstrijd wisselt Jaap zijn selectie en weet Bram 2 keer te scoren waardoor de eerste wedstrijd wordt gewonnen met 2-1.

De 2e wedstrijd tegen Nagele gaat gelijk op. Deze wedstrijd spelen we vijf tegen vijf. Na een mooie actie weet Wout de score te openen 1-0 voor Tollebeek. Even later scoort Nagele de gelijkmaker. Beide teams hebben nog een paar leuke kansen maar uiteindelijk blijft dit ook de eindstand.
    In de 3e wedstrijd tegen Creil spelen we zes tegen zes. Alle spelers zijn opgesteld. Er wordt fanatiek gevoetbald en na 5 minuten scoort Sem de eerste goal. Tollebeek speelt leuk en zo weet Wout de 2e treffer te maken en Bram de 3e. Het was een mooi potje voetbal.

In de laatste wedstrijd tegen Emmeloord wordt hard geknokt, maar Emmeloord weet al snel 3 keer te scoren. Wout heeft een mooi lange afstandsschot en scoort 1-3. Daarna weet Emmeloord nog 2 keer te scoren, waardoor de eindstand 1-5 wordt. Na de wedstrijden heeft iedereen zich snel omgekleed om op tijd in Tollebeek te zijn, voor de intocht van sinterklaas.

Goed gespeeld jongens, het is mooi om te zien hoeveel jullie al hebben opgestoken van de trainingen.