• Aanmelden vrijwilliger

Doorgeven voorkeurstaken

De leden en ouders van leden zijn de kurk waar onze vereniging op drijft. Onder het motto "Vele handen maken licht werk" willen we ieder lid of ouder(s) van jeugdleden betrekken bij het wel en wee van onze vereniging. Samen zijn we verantwoordelijk voor VV Tollebeeek. Door inzet van ons allemaal houden we met elkaar de taken en tijdsbeslag beperkt en overzichtelijk. Op deze manier zijn we ook in staat om contributies laag te houden zodat iedereen bij Vogido kan voetballen!

Wat ga je doen voor VV Tollebeek?

Middels onderstaand formulier kun je aangeven waar je voorkeur ligt. Heb je meer affiniteit met de taken rondom het team van je zoon of dochter? Kies dan voor één van de teamtaken. Liggen je interesses of competenties meer bij een algemene voorkeurstaak of een kaderfunctie? Maak dit dan kenbaar in onderstaand formulier. Uiteraard is het formulier niet uitputtend en in de vacaturebank vind je meer informatie van openstaande vacatures. Na ontvangst van je formulier zullen we snel contact met je opnemen.

• Aanmelden als vrijwilliger