• Dames 30+ speelde vanavond in lemmer twee wedstrijden tegen Steenwijk en flevoboys en pakten daarbij 4 punten. Nadat we twee weken geleden met nul punten richting huis gingen werd er op de maandag avonden nog even flink getraind. Dat wierp zijn vruchten af vanavond. De eerste wedstrijd tegen Steenwijk begon mooi. We wisten elkaar steeds beter te vinden in het veld. Dit creĆ«erde mooie kansen en eindigde in een 1-0 voor tollebeek. De tweede wedstrijd tegen flevoboys werd spannend, na 1-0 achter te staan maakte Natasja de 1-1. Daarna kwamen er nog vele kansen van beide kanten. Onze keeper Janneke was onze redding en wist er vele ballen uit te houden. Ook de tegenpartij had een goede keeper op doel waardoor het na vele mooie kansen toch 1-1 bleef.
    In de derde helft proosten wij op een mooie avond en leuk voetbal.